چگونه برای جلوگیری از دیالیز، زمانی که او یک کراتینین بالا بود
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از دیالیز، زمانی که او یک کراتینین بالا بودکراتی نین یک مقدار طبیعی برای تشخیص بیماری های کلیوی است، سطح کراتینین سرم میزان آسیب کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. برای بیشتر بیماران، زمانی که مقدار کراتینین عنوان بالا به عنوان 5 از mg / dl، دولت از بیماری های کلیوی را می توان به مرحله پنجم توسعه، به منظور حفظ سلامت بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، دکتر توصیه دیالیز.

اما برای بیماران دیالیز، بدن خود را وابسته به دیالیز تبدیل خواهد شد. پس از زباله دیالیز بدان معنی است که بیمار به زندگی از چشم پوشی نشان می دهد. بنابراین، هنگامی که کراتینین بالا، و چگونه به بهبود عملکرد کلیه، و چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران از بیماری های کلیوی بسیار مهم است.

درمان های رایج بیماری های کلیوی، درمان اولیه، این درمان طب غربی، طب غربی هر چند می تواند به طور موثر درمان علائم، اما می تواند عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بازگرداندن نیست. و طب چینی ممکن است قادر به تکمیل کاستی از طب غربی، طب چینی نه تنها دارای یک اثر بسیار خوبی برای درمان علائم مختلف و طب سنتی چینی برای تعادل خوب خود را از هوا بدن بیمار، بهبود عملکرد فیزیکی در بیماران است.

به منظور بهبود عملکرد کلیه بیماران، ما باید برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با ترکیبی از طب چینی و غربی است. از یک طرف، استفاده از طب غربی برای کنترل بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، از سوی دیگر، عملکرد کلیه را می توان با طب سنتی چین کنترل، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. حرفه پزشکی ثابت بسیاری از درمان طب چینی برای بهبود عملکرد کلیوی در بیمارانی که یک اثر خوب به عنوان طب سوزنی، حمام طب چینی، انما طب چینی، کمپرس گرم درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، و غیره. همه این درمان ها یک اثر خوب برای درمان بیماری کلیه است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا، به طور موثر می تواند اگر پس از آن ممکن است برای بازگرداندن عملکرد کلیه درمان، و غیره را به کراتینین بالا را کاهش دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,دیالیز,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: